marți, 7 mai 2013

Pavajul ecologic in zona de parcare

Am promis de ceva timp ca o sa va arat cum s-a definitivat parcarea, cu pavajul despre care am scris AICI.

Ce e in plus - din cauza udatului a inceput sa iasa iarba si gazon printre pietricele, lucru de care ne bucuram caci se va fixa foarte bine terenul. Am mai udat si am mai adus si pamant (cu rotile sau talpile :)  ) asa ca am completat putin din materialul lipsa pe ici-colo.

In stanga este aleea de picior, insa este usor denivelata (apare putin mai jos) pentru ca pamantul a fost foarte moale si s-a intrat cu camioneta de 3t pamant de padure, care a mai adancit putin dalele. Cand va fi reconditionata (daca vom ajunge la asta) o sa revin cu metodele folosite.


Pana atunci insa ....


Aici au stat una langa alta 2 masini, un logan si o solenza, furand doar foarte putin din aleea ce duce spre usa (e drept, au fost aproape lipite).

Frumos, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu